Ystävänpäivänä minua odotti koulusta palatessa paketti salaiselta ystävältä. Kyseessä on Nuket-listan helmikuun vaihto...

Ihanan koristellusta laatikosta ilmestyi kukka-asetelmia, jäätelöannoksia sekä kukkalautasia. Ylhäällä oikealla oli minikortti minulle. Kyllä tuli tosi mukava fiilis pakettia aukaistessa....
say.jpg

Minä ehkä aavistankin keneltä tämä paketti on, mutta kerron vasta myöhemmin osuinko oikeaan ja mikä oli syy, että epäilin häntä salaiseksi ystäväkseni. =o)

Muoks! 24.2.2007
Viikolla on paljastettu salaiset ystävät ja minun ystäväkseni paljastui Leppismummi. Suuret kiitokset!

Ja paljastan nyt, että häntä epäilinkin ja syy on se, että olen lukenut hänen blokistaan tämän viestin.

Muoks! 25.2.2007

Lisäänpäs tähän vielä kuvan siitä mitä lähetin Saanalle. Tästä suoraan Saanan blokimerkintään.
say_lahetinSaanalle.jpg